fredag 4. mars 2011

Praksis uke 9

Temaet i ptf mappen, er bukett, men idag jobbet jeg med dekorasjoner. Jeg syns det er greit å gjøre litt forskjellig, så det var greit å jobbe med dekorasjon også.
                                     


 Dekorasjon til bestilling. Her har jeg brukt nelliker, wanda, limonium, viburnum, pistac og eucalyptus.


 I denne dekorasjonen brukte jeg eucalyptus, buplerum, nellik og wanda.
 For at det skulle bli en fin helhet og for å trekke det hvite ut, brukte jeg gåsunger og lisianthus knopper.

                                     
Lagde også en tett dekorasjon med eucalyptus, olivenblad, greinroser og wanda orkide.
 Surret også rundt sølvbuj\ljongtråd.


2 kommentarer:

Blomstertua sa...

Vakre dekorasjoner. Kjempeflink:)

valentinabucur13 sa...

Så fin og inspirerende blogg du har. Takk for flott inspirasjon.
Hilsen, Valentina