torsdag 24. februar 2011

Praksis uke 8

Det var ikke så mye opplaget i butikken, så etter snitting av nye varer, lagde jeg runde tette buketter.


Her har jeg brukt reir hvor jeg har brukt eucalyptus og limonium
 Her er buketten med nelliker, voxblomst, limonium og grønt.

 For å skape spenning og andre overflater enn runde former, brukte jeg også en cymbidium.


 I denne buketten brukte jeg også reir, men brukte en annen type eucalyptus som minner om pistac.
 Her har jeg brukt ranunkler, nelliker, limonium, syrin og et annet materiale jeg ikke har navn på.



 Bukett med nelliker, cymbidium, limonium og voxblomst.


 Her håller jeg på med en bestilling. Det er en dekorasjon som skulle gå i rosa.
 Eucalyptus, limonium og nelliker.
 3 cymbidium som hviler på nellikene. Brukte også voxblomst for å få frem den fine rosafargen. Dro det også ut på sidene sammen med limonium.
Ble veldig fornøyd :)

1 kommentar:

Blomstertua sa...

Så fine arbeider du laget. Kjempeflink:)