torsdag 3. februar 2011

Praksis uke 5

Da jeg kom på jobb, begynte jeg med å snitte nye flotte varer. Etterpå ryddet og vasket jeg, og klippet ned greiner som hadde prydet breitorget. Jeg fikk lage 2 buketter også. Den nederste var en bestilling :)


 Her har jeg brukt reir som jeg hadde eucalyprus og blåbærlyng i.
 Limonium på sidene og inne buketten for å skape volum o gdra ut fargen. Hovedblomstene er cryssanthemum i ulike nyanser.
 På denne buketten brukte jeg også reir. Dette var litt større, så jeg brukte en annen type eucalyptus som er god til å dra ut linjene og lage en større bukett. Limonium brukte jeg også for å få ut fargen jeg skal bruke.
 Her er buketten i profil. 2 wanda, og nelliker.
Er fornøyd med buketten. Syns den fikk fine kontraster, og fik en fin helhet på buketten.

1 kommentar:

Blomstertua sa...

Så fine buketter du lagde:))