onsdag 23. mars 2011

praksis uke 12

Da jeg kom i butikken startet jeg med varebehandling av mange flotte varer. Min farvoritt som kom, var peon. De er kjempe fine! Etter varebehandlingen, lagde jeg buketter. Jeg fikk prøve meg på en stilig bukett med omvendt proporsjoner.

 Her brukte jeg en gul protea sammen med gule nelliker, satt de i radikal grupperingsteknikk.
 Festet blomstene sammen helt oi\ppi hodene med gull ståltråd, og surret limonium nedover stilkene med gulltråden.
 Buketten ble veldig fin :)
 Her lager jeg basis av eucalyptus
 Grov, kul bukett med busknellink, knappblomst, tistel og woxblomst.
 Buketten i profil.
 Basis i reir, eucalyptus
 nelliker, limonium, chryssanthemum, wanda og en blomst jeg er litt usikker på, men syns den minner meg om clematis.

 Bukett med tistel, stilinga, nelliker og limonium.

 Lagde en bukett med disse flotte peonene. Brukte pistac som basis, og brukte peoner, chryss og en blomst jeg er usikker på navnet.

Flotte peoner !

1 kommentar:

Blomstertua sa...

Nydelige arbeider. Stilig at du fikk jobbe med mange nye og spennende materialer:)) Blomstene du ikke vet navn på som er med peonene heter Astrantia;)