torsdag 20. januar 2011

Praksis uke 3

Første praksisdagen i det nye året gikk kjempe bra! Jeg startet med å snitte nye varer, og ryddet litt i butikken. Så lagde jeg 2 lave buketter. Jeg hjalp kunder, og lagde 6 dekorasjoner.

 Oasis i skåler. Utstyret jeg brukte var kniv.
 Rosa grein-roser sammen med eucalyptus.
 Plasserte blomstene tett. Fikk en fin kontrast når jeg blandet inn knopper og eucalyptusen.
 Her har jeg en annen variant med chryssanthemum. Brukte noen store og små, og eucalyptus innimellom. Surret rundt buljongtråd.
 Lav bukett med eucalyptus, nelliker og wanda. De andre materialene er ukjente.
En vårlig bukett med nelliker, anemoner, limonium og pistac.

Fikk ikke tatt bilder av bukettene i en annen vinkel, pga. tomt batteri på kameraet. Selv synst jeg at jeg fikk en fin form på dem, med flotte kontraster. Uttrykket synst jeg ble fint på alle arbeidene jeg lagde.

1 kommentar:

Blomstertua sa...

Så flink du er. Herlige arbeider du har laget;))